Monday, January 14, 2013

Kes Ngn Pak Polisi Lagik!!!!!

Fictitious by chickyirdawati at Monday, January 14, 2013
Ok...2nd entry pasal kne tahan pak polisi after entry INI. Xde sebab laen kerana potong kt double line haha habit sgt ke ko kt double line pon nk memotong. Ni yg terkantoi, yg x terkantoi ntah da keberapa kali la hehe
Ala...kadang2 bukan sengaja pon. Da kalo kenderaan kt depan bawak mcm bawak basikal pixie mmg wajib potong la *tapi xboleh ke tunggu after lepas double line tu* hehe
So...masa ari sabtu *again sabtu jugak* balek keje kol5 terus rasa mcm nk g car wash *Shiro da comot yg amat* so jalan g tmpat keje mmg macam kebiasaan aku lalu tu, de satu lorong je n de byk kenderaan yg mcm mkn angin *sedap kot angin nooo* So jenis aku kalo dr awal da laju mmg smpai ke garis penamat la laju je. Kalo dr awal da berhemah, smpai ujung ke garis penamat gk berhemah nye
Dari awal tu, mmg sume kete la aku potong, smpai mak jemah xperasan pon double line ke, xde line ke. Da menipu sgt la kalo da jalan ari2 xperasan ktne spot double line kan. Di sebab kn perasaan x sabar tu, jemah potong je r sume kete. Smpai kt satu spot tu, aku nmpak polis. Kompom aku kena ni sbb dr jao aku da nmpak senyuman darlie pakcek polis tu. Fine!!! padan muka ko. Stop je aku terus korek lesen bg je terus kt pak polisi ti *xyah byk bunyik la kn* die ty de potong double line kan. Aku ckp ye je la *da wat salah kena ngaku ye idak*
After die berceramah itu ini n aku da sengeh2 sbb malu kete yg aku potong sume lalu kt sebelah, segala nya settle..
EH!!!!!!kena saman ke idak??? biarlah rahsia lagik hehe Bagus gk kot sekali sekala kena cmni, baru insaf sikit hehe
Tapi after da g car wash tu, lagi insaf aku sbb nmpak accident motor penunggang tu da meninggal, da btutup ngn kaen. Innalillah... sedey rasa. Lagi2 bila dapat taw yg accident tu bdak pmpn lepas SPM nk g hantar makanan kenduri. Semoga roh nya dicucuri rahmat....

post signature

++ enjoy lil things in life ++

0 comments:

 

✿Chicky's Little Voice✿ Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting