Friday, February 19, 2016

#karlmuhammadkhaizan da tumbuh gigi

Fictitious by chickyirdawati at Friday, February 19, 2016
Last week kn karl demam taw. Mlm tu die start merengek. Aku measure tenperature die 39.1 deg celcius. Aku da risau. Amek air suam dlm besen aku sponging die. Lame aku sponging pastu susu kan die baru la nk tdo. Bfore die tdo tu measure lg temperature da turun 38.4 deg. Lega sket. Seb bek last week aku cuti pnjng n Mr Reza pon public holiday CNY. So bergilir r jg Karl. Siang je r pasal Mr Reza kalo mlm die mcm pengsan x sedar diri haha

Sianh bfore g klinik sponging Karl lg dgn air lemon. Petua org putih gitu hehe so g klinik just de sket je demam. Bukan demam je pakel ngn seme2 skali. Da r jenis bdak ni xnk hingus die kena lap. Bukan men marah lg die hehe

After 3 ari demam n seme2 pon da ok. Cume aku perasan die kuat merengek lpas2 demam tu. Karl skang ni da pndai angkt2 bontot time tiarap. Pastu ke depan sket ke belakang sket n pusinf2. Kalo die tdo bawah kne tnggu sblh dor sbb nnt tetibe die tsedar pastu tgh2 tdo mata terpejam tu boleh tiarap. Ehhh kemaruk!!! Haha

Smlm mghrib die cranky2 nk susu aku tertengok kt gusi die. Ehhhh de 2 gigi nk tumbuh r. Da nmpk putih2 terbonjol tu. start r aku kecoh haha tp pndai plak tu bile aku tarik bibir nk tgk die kuar kn lidah so xdpt r nk tgk hehe. Ptt r abes mainan die si Pak Atan n Kwang Soo tu lencun kne gigit. Aku de belikan die teether pon memula dulu mmg xhingin pon, skang bnd tu yg die carik hehe Rupe nye gusi gatal. Sll gk aku ckp 'gusi die gatal ni sbb die xnk susu die nk gigit putinh botol je' rupe nye btol instinct aku hehe

Mak kate karl cepat tumbuh gigi. Sll bdak normal dlm 7 bulan hehe pasni mommy kne standby puting botol byk2 sbb nnt awak da de gigi abes putus puting kne gigit hehe



 Xbape nmpk tp de r nmpk mcm pelik kt gusi bawah die tu hehe patot r skang suke cemih2 kn gusi. Nk menunjuk rupe nye hehe


++ enjoy lil things in life ++

0 comments:

 

✿Chicky's Little Voice✿ Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting