Friday, April 24, 2015

Terkena Sumpahan Dgn Entry Sendiri

Fictitious by chickyirdawati at Friday, April 24, 2015

Smlm kn baru wat entry pasal 20 Weeks of Pregnancy, pastu dgn bangga nye kate setakat ni baru bape kali je kena simpul biawak. Sekali hambek koooo malam td terus dgn pantas nye kena simpul biawak. Ehhh laju plak biawak ni dg menyerang ek. Baru sebut2 da dtg hehe Tu r org tua2 sll kate, jgn ckp sombong, nnt kne kt diri sndiri haha

Tapi smlm mmg saket gile mcm nk nanges. Seb bek Mr Reza tersedar sbb dgr aku wat bunyik2 mcm saket kot. Terus la dgn mata2 pejam tu die tolong urut konon2 nye hehe Membantu la jugak walaupon nmpk mcm x ikhlas gitu kn. Mcm sekadar melepas batuk di tangga hehe

Sll nye mmg kena kt betis kiri. Mmg degil taw yg belah kiri ni huhu Pastu smlm nk pegang betis tu pon saket nye lahaiiiii. Terasa tegang nye otot kt situ smpai menarik2 ke jari kaki hehe Sampai ke pg subuh nk anto Mr Reza g keje *anto ke pintu je pon* jalan masih dengkut2 sbb mmg saket lg. Ni g keje pon masih bisa lg, tapi aku kn alah bisa tegal biasa, gagah gk merayap2 kt opis ni. Lg2 p;ak arini de bowling tournament, harus lah aku jd aktif hehe

Aku da google2 pasal simpul biawak ni. Ehh kawan aku panggil die biawak cramp taw haha omputeh la sgt ko nokkkkk. menyampah dgr haha

Pasni nk g beli losyen halia. Sbb losyen halia ni panas sifat nye so die boleh prevent dr cramp ni. Pastu lg org kate tido tinggi kan kaki. Lebih tinggi dr kepale. Mmg pasni bantal bersusun kt kaki la mcm wat kubu masa men perang2 kecik2 dulu hehe Lg 1 pakai stokin time tido sbb nk elak kaki tu dari sejuk huhu

Tapi kn mmg yg aku perasan kaki cramp ni jd time2 nk subuh. Btol r aku rase faktor sejuk kot. Sbb da makin nk subuh kn cuaca makin sejuk kn huhu



Yeahhh pain is a blessing from God. Kerana kamu anak, mummy saket sket pon xpe. No pain no gain iye dakkkk hehe


post signature
++ enjoy lil things in life ++

0 comments:

 

✿Chicky's Little Voice✿ Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting