Thursday, April 30, 2015

Holiday Mood Yawwwww

Fictitious by chickyirdawati at Thursday, April 30, 2015
Pagi ni bgn tdo ngn girang gembire. After Mr Reza g keje kol6, aku xterus tdo. Sbok sgt kooo haha After solat subuh, sbok mengemas baju nk bawak g holiday. APE????HOLIDAY!!!!YAYYYYYYY!!!!

Sepatutnte kalo ikot schedule aku poze sunat n ganti, tapi sbb aku rase after balek keje nnt aku bz sgt, so aku da ganti kan smlm. Ye r pose ganti byk lg kooo. Sebulan lebih lg nk puasa Ramadhan da huhu

Siapkan baju n barang2 nk bawak sume such as cable2 charger, camera, power bank, supplement *mummy preggy kn mmg byk supplemeny nye*, ubat2, toiletries hehe Tnggal tnggu Mr Reza tolong iron kn baju n tudung2 tu sume n masuk dlm bag hehe




Yayyyyy I' ready hehe

After siap2 kan brg nk bawak, ke dapur plak kemas dapur. Kang kalo x dikemas busuk plak kn. Buang sampah, pastu siap g lua g tanam akar daun bawang. Aritu beli daun bawang de akar die. Nmpk macam boleh tanam, so aku tanam je la. At least nnt time nk gune daun bawang senang r kn tinggal menuai je kt pasu hehe Pastu siap siram pokok2 bunga owner rumah lagi.Wahhh rajen nye aku pg2 hehe

So balek keje ni, nk settle kn bag nk bawak, then gerak ke Pontian hantar Harris & Katy g boarding kt hotel. Pastu boleh balek umh mak da hehe Sok flight kol 7.25 am, so mmg early morning da kena gerak ke Senai Airport. Berbondong2 beramai2 tu hehe

Yayyyyyy x sabooooo!!!!!


post signature
++ enjoy lil things in life ++

0 comments:

 

✿Chicky's Little Voice✿ Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting