Thursday, May 26, 2016

Maksud Nama Nur Erika Khaira

Fictitious by chickyirdawati at Thursday, May 26, 2016
Dulu prnah cite kt SINI pasal aku de mimpi nama budak pmpn kn. So sebenar nye nama yg aku mimpi tu 'ÉRIKA' .So aku assume baby nk name ni sbb before tu aku da pikir nk bg nama SURI. Maybe baby xnk nama SURI kot huhu tapi nama yg aku mimpi tu ERIKA ANASTASIA haha da mcm Akademi fantasia plak. Yg Mr Reza x abes2 ERIKA HENDERSON. Ingt ank omputeh gk nye. Padahal mak bapak nye cekelat jeeeee haha

Mr Reza kate nama ERIKA tu mcm urban sgt, mcm ala2 Jepun gitu. So aku pon google r mksud nama tu. Actually kalo ikot maksud nama ni, bukan dari bahasa Arab je, mcm2 bahasa ada. So jgn r de statement plak kate cume nama Arab je yg de mksud yg bagus huhu

So ni after googling maksud nama Erika. Erika ni nama yg berasal dr Romania and Germany. hamboihhh kemain jao. Tp name Karl pon asal dr Germany py nama hehe Boleh la nakkkk, pkai nama Germany harap2 kamu sume dpt smpai ke Germany. Tgk world cup ke hehe

Kalo dr segi karektor, maksud nama Erika mcm kat bawah ni...


So jgn kate nama ank aku xde maksud e hehe

Then Mr Reza dari dulu suke sgt nama Khaira. Alasan die sbb lebih kurang name Khaizan. Ok laaa maka bergabung meletop r Nur Erika Khaira hehe


Maka Nur Erika Khaira ialah Cahaya Yang Lembut & Cantik hehe

Semoga membesar jadi anak yg baik, pintar & berbakti ye wahai Nur Erika Khaira ;)

++ enjoy lil things in life ++

0 comments:

 

✿Chicky's Little Voice✿ Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting