Friday, October 7, 2011

Petua Hilang kan Pijat aka 'BEDBUG' yg JAHAT!!!!!!

Fictitious by chickyirdawati at Friday, October 07, 2011
Benci pijat sbb die suke geget aku...
Aku boleh detect pijat geget aku sbb nnti de bintik2 merah kt kulit aku..
Dolu2 aku ingt kne geget ngn nyamuk (tp pelik sbb kulit aku bukan jenis kalah ngn nyamuk)
Bila mngadu kt mak, mak kate 2 kena geget ngn pijat..
Mak pon berusaha carik pijat kt tilam aku..
Mak oi!!!!!gila halus menatang ni..tp jahat!!!!
Skang ni da agk lame gk xde kesan gegetan chenta sang pijat..
Sbb tilam mak da berganti baru u ollsssss...
Siap beli ngn set bilik tidur..da mcm nk kawen plak..
Kelasssss u ollssssss...
Tapi terpikir nk wat entry ni sbb lately my akak ipar merungut sbb die plak diserang sang pijat...
Smpai die geli2 nk tdo sbb mbayangkan pijat 2 merayap2.haha
Setelah aku google, de r beberape petua yg aku pon xpenah try...hehe
-,-


  • Amek serai, pecah kan ujung die, tapi jgn smpai hancur sgt.Pas2 boh kt tilam or tmpat2 yg disyaki de pijat.xpon korng carik la pencuci yg de bau serai.haaa...sembur kn je.senang cite.boleh gk serai 2 korng wat masak tomtomyam ke..hehe
  • Petua ni paling byk orng share..Amek beberapa helai daon durian belanda.Kalo bagus kalo dpt sikit dahan die.Tapi bukan la dahan sebesar peha u olss 2.dahan kecik je.Pas2 boh r kt tmpat pijat 2.Pijat akn lari sbb xsuke bau durian belanda.PADAN MUKE KO PIJAT!!!haha (masalah nye ktne ntah nk carik pokok durian belanda)huhu
  • Amek kulir  kulit durian, mcm bese, boh kt tmpat pijat.Bukan tmpt baring korang plak.kang xpasal2, bukan merah sbb pijat, tapi merah sbb kne duri sang durian.hahaha
  • Amek kulit limau manis.Boh kt tmpat pijat 2.. (sbnr nye aku xpasti sgt pe bende limau manis 2.yg kite mkn xmasam 2 kot..erk..)
  • Tapi yg paling mujarab, korng jemur je tilam u olls 2..Tapi kalo tilam nipis mcm selimut boleh gk nk angkut bagai..tapi kalo da pakai goodnite ala2 eric leong xpasal2 plak patah pinggang dek kerane nk angkut.last2 bukan masok sepital sbb pijat, tapi sbb nk mbunuh pijat.hahaha
  • Tapi kalo ikot aku, aku spray je ngn racun perosak aka ridsect..senang cite.mati ke xmati ikot suke ko la senah!!!!
Ok la..selamat mencube..semoge nyenyak tdo..dont let bed bugs bite.hehe


++ enjoy lil things in life ++

0 comments:

 

✿Chicky's Little Voice✿ Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting