Monday, October 10, 2011

Huawrrrghhhhh!!!!!!

Fictitious by chickyirdawati at Monday, October 10, 2011
Arini aku telah diserang..Diserang oleh ape jah oi!!!!!aku diserang oleh period pain.haha.Bikik Bikin saspen ko e jah..Abes 2 da tiap2 bulan mmg diserang.Tadah je r.Kdng2 saket..kdng2 xsaket..kdng2 saket sikit je..Tapi kdng2 saket mcm berpusing dunia.siap berpeluh2 sejuk bagai..tapi mntak maaf la..aku bikan jenis yg amek ubat hanya kerana period pain ni..http://www.emocutez.com
Aku akn gune care len..So antara cara yg aku bese gune... *boleh la same2 praktikkan.drpd bergantung sgt kt ubat 2*


  • minum air suam.atau lg besh air panas *tapi jgn la panas sgt.kang melenting2 tergedik2 ank tekak korng 2* haha..tapi kalo da korang 2 mngade2 sgt xboleh nk telan air yg xde rase, wat la air milo ke..nescafe jgn ok..berkafein tinggi..
  • minum green tea..n tampa gule ye..aku pnah try wat..mmg berkesan.even aku pnah terlambat period pon,after beberape jam aku mnum green tea ni, trus kua period aku mencurah2 mcm ladang gandum.hehe.green tea yg aku mnum 2 jenama CANE'S GREEN TEA.susah gk nk carik produk ni..tp mmg besh r.slaen 2 die juga boleh melawas kan pembuangan najis korang.hehe.aku da promosi baek plak ni.haha.tapi mnum tanpe gule ye..baru meletops!!!!!
  • tuam prut ngn bnde yg panas..ya aku wat simple je..aku boh air panas dlm botol air.. *xmacam ulat  plak botol 2 melekuk2 bila kne air panas* haha.pas2 korng tuam r kt prut.tp jgn la direct sgt kt prot.agk2 berlapik gk ngn baju la.pasal panas wooo.hehe -.-
  • sapu je perot anda 2 ngn minyak yuyi  yu yee cap limau..minyak ni mmg tebaek!!!bukan time period pain je aku pakai.asal saket prot je mmg aku pakai.hehe
  • cara paling besh...amek MC..balek umah..n..tido.hehe.akupon patot nye layak dpt MC arini tapi aku nk save MC aku utk Friday ni.hehe
Ok..malas nk menceceh lebeh2..baek aku menceceh pasal bnde len plak.hehe
http://www.emocutez.com


++ enjoy lil things in life ++

0 comments:

 

✿Chicky's Little Voice✿ Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting