Tuesday, September 23, 2014

Eat Clean Konon-konon

Fictitious by chickyirdawati at Tuesday, September 23, 2014


Tgk haaaa menu lunch aku. Clean gitu kan hehe Acttually da seminggu aku bawak bekal cmni. Kdg2 aku wat potato salad. Bukan nye sbb aku rajen nk eat clean pon. Ni sbb malas la ni. Kalo wat salad kn senang. Kalo nk bawak menu len tu kne grill ayam la ikan la jd aku malas hehe

Ni paling simple n telan je la walaupon tekak ni sbnr nye nk ayam rempah la asam pedas la hehe

Ni lunch je cmni. Minum petang kang aku melantak biskut haha Tang lunch je clean kn sbb malas nk kua makan. Sambil makan smabil dok opis smbil update blog. Yayyyy suke2 hehe

Sudu tu mmg pink. Feveret. So jgn muntah darah hehe


post signature

++ enjoy lil things in life ++

2 comments:

Unknown on September 23, 2014 at 2:50 PM said...

wahhh..respect sgt..begitu kental eat clean..

xpernah cuba. asyik nak makan pedas je tekak ni. slalu sayur salad tu mesti cannot go.

chickyirdawati on September 24, 2014 at 1:49 PM said...

hehe tu r kalo da tekak asia kn. tp utk dinner sll nya mmg amek laok yg pedas. baru ngam ngn tekak hehe

 

✿Chicky's Little Voice✿ Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting