Friday, January 10, 2014

Rezeki - 1st month of 2014

Fictitious by chickyirdawati at Friday, January 10, 2014

Alhamdulillah
Setiap kali new year mst org wish utk murah rezeki n btambah suksess
Tapi aku x wish utk murah rezeki time new year
Tapi aku wish utk murah rezeki each time
X kire masa hehe
Hopefully mmg btambah murah r rezeki aku kn hehe

So starting after new year tu mmg aku rase rezeki aku btambah murah
2 kali bos payung mkn taghari
Pastu dpt little 'gift' dari seorang kawan
Alhamdulillah

Tapi de 1 situasi ni
Time tu aku kne kua ongkos sket
Mmg agk rase kesempitan time tu n it will effect my duet belanja
Tapi dalam hati kate 'xpe la, nnt de la rezeki aku. skang ni aku bg rezeki kt org, Insyaalah, nnt Allah bg aku rezeki'

Tup tuppp (mcm dlm drama gitu)
Xlame lpas tu de org bg aku uwang sbb mbayar hutang lama
Da lame sgt tu..5 tahun de huhu
Memula x expect pon die nk baya sekelepuk cmtu
Ingt die nk baya sket2 je
Tapi rupe nye die byr sume utang die
Alhamdulillah
Settle urusan hutang dgn die
Xde la berat sgt kt akhirat nnt mudah-mudahan
Walaupon xde la byk utang die, tapi rezeki gk kn
Boleh la bnafas tenang sket
Tapi..da 5 taon tu ptt nye de interest tu hehe

Then xlame lepas tu, dapat lg rezeki org baya duet kt aku
Tu pon secara x dijangka
Alhamdulillah lg

Moga2 murah lg rezeki aku lepas2 ni
Aminnnnn




Luahan perasaan : xtaw la kenapa dlm idop ni, sume nye bgantung pada duet. no money then people are not happy. boleh cmtu huhu


post signature

++ enjoy lil things in life ++

0 comments:

 

✿Chicky's Little Voice✿ Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting