Monday, August 19, 2013

Time To Make Clearance To My Inbox

Fictitious by chickyirdawati at Monday, August 19, 2013
Hari2 kalo bukak email aku mmg mcm nk pengsan tgk. Even email mmg sll masuk kt fon, tp aku xbodoh nk buang masa aku kt umah baca email hehe Cukup r aku wat2 keje bace email kt tmpat keje je. Ecececece hehe

Disebab kan aku da bosan ngn email yg masuk kt personal email aku *yg mostly shopping hub* aku segera wat keputusan nk UNSUBSCRIBE je mane2 shopping hub yg aku xgune pon. Promo mmg hebat smpai juling bijik mata tapi cume de 3-4 shopping hub je yg aku sll guna. Keputusan ni aku wat pon utk mengurang kan aktiviti shopping online aku. Yeee mengurang kn bukan menghenti kan hehehe

So kepada korang2 yg rase nk lebih berjimat nak kawen mcm aku ni, kurang2 kan r aktiviti shopping or else akn kne marah ngn bf atau tunang atau suami atau sugar daddy dll hehe

So...byebyeeee shopping hub ku sekalian hehe

Haute Avenue - branded handbag n accessories murah

MySale - Branded & accessories wanita

myiMart - macam2 die jual. Da mcm kedai serbaneka hehe

Big sale - mcm kedai serbaneka gk hehe

Goodreads - nmpk x mcm educated di situ. Tapi aku x mbaca pon kt sini. Aku mbaca di SMS fon je haha

Lelong - glamour tp x bminat hehe

vsHub - branded handbag & accessories

milkadeal - kedai serbaneka lg hehe

cute sgt kucing ni konon2 sedeh letewwwww

myDeal - kedai serbaneka gk hehe
                                                                                                                                       post signature
++ enjoy lil things in life ++

0 comments:

 

✿Chicky's Little Voice✿ Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting