Monday, August 5, 2013

Lagi 3 Hari Nk Raya U Ollssssss

Fictitious by chickyirdawati at Monday, August 05, 2013
Hehe Bile sebut lg 3 ari mcm xlame je lg kannnn Tapi since aku keje lg until ari Selasa, so mcm xrase sgt feeling2 nk raye tu. Alaaaa lg 2 ari je pon keje. Tu pon mood malas gile kt office. Siap boleh update blog bagai kan hehe Kt tinge ni mmg sumbat earphone je dgr lagu raya hehe 

Semalam yg da lepas tu the only day yg aku smpat g shopping ngn Ella. Mmg lone ranger g 2 org je sbb pikir byk tmpt nk terjah. Dari nk carik barang raya smpai ke barang Ella nk kawen. Yg klakar nye g Pakson nk carik handbag mak, nmpk beg Guess yg gile murah da start nk pengsan. Da aku tersambar 2 beg, 1 utk mak, 1 utk aku huhu Dasar ayat pmpn 'TER' mst de ye. Mst la... x sengaje n x dirancang hehe Tapi mmg meroyan bile g shopping ngn org berkaki shopping ni. Kua umah kete kosong je, balek umah seat blkng tu da xnmpak seat haha Penuh ngn beg shopping sume *pengsan* Lepas tu memikir duet da byk terbang time shopping hehe Xpe la bnde da lepas haha

Kalo nk shopping time2 nk last2 puasa ni, petua nye, kuar seawal pagi. Mcm kitorang kol 10 ngam smpai Jusco. Parking pon bawah bumbung, org pon xramai. Siap boleh santai2 pilih baju kt Padini yg selalu pack mcm nk tarik2 rambut hehe Kua Jusco pon xde org Q kt autopay hehe bertuah nye hehe Then kol3 da selamat smpai umah. Smpat g 3 shopping complex u olls. Kerlasss kan. Idop xyah nk leceh sgt. Kena ringkas je hehe

So ari rabu, aku da start cuti. Aku antara yg awal amek cuti sbb mostly masih keje ari rabu. Aku kn nk balek kg hehe Tapi rabu tu aku xtaw pe jd, mmg tunggang terbalek aku kt umah tu, nk bkemas bagai. Sll mmg last puasa family aku mmg huru hara sikit *pening*

Entry ni mmg xde ucapan raya. Aku kn suke wish di hujung2 tanduk. Tgk r sok cane hehe

Cume nk wish kepada yg balek kg tu, hati2 di jalan raya, bia lmbat asal xkena speed trap haha



hasil penshoppingan



Beg2 yg wat aku nk pengsan kt Parkson huhu





post signature

++ enjoy lil things in life ++

0 comments:

 

✿Chicky's Little Voice✿ Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting