Monday, December 17, 2012

Botam Da Vol 3!!!!!

Fictitious by chickyirdawati at Monday, December 17, 2012
Pe yang tetibe da Vol 3?? Gile pe tetibe kan haha Aku label geng botam punye E-day in terms of Volume. Vol 1 Aspalela da amek. Da pregnent mommy da pon die. Volume 2 Hasil plak. Da selamat naik pelamin da 02 Dec aritu..N ari yang sama gk Vol 3 da Si Sufi plak. Ok!! So tinggal aku la yg last tu Vol 4. Tapi ntah bile aku pon xtaw hehe *no heart feeling*

Padahal kalo ikot kan ketuaan umur, aku la paling tua kot, tapi bagi adek2 jalan dulu hehe
Seriously *dgn muka serious* bile Aspalela da nak kawen aritu *die 1st kawen dlm geng* aku sedey amat. Sebab aku fikir da xde chance nk lepak2 ngn bdak2 ni..Diorang ni geng paling best ajak lepak. Xkesah ktne.. Kalo lepak mst smpai tgh malam sbb xcukup masa nk bbual. Masing2 kepoh haha

Lagi pon since aku da tuka keje, kitorang jarang jumpe. So da accumulate la cerita nk di sampai kan haha Tempat selalu lepak kitorang Bubur Sentosa, Stimboat Dataran, n kadang2 mamak *utk tgk bola*

Kalo after mghrib da jmpe, mmg smpai org kedai tu da pandang2 sbb nk tutup kedai baru nk angkat kaki haha kalo air secawan mmg kering kontang la

Paling ingt time lepak tgk AFF Suzuki 2010 Final Malaysia vs Indonesia time tu. Da sore kitorang bergabong meletop ngn sore penonton kt sane. Siap datang awal sbb nk copp tempat terbaek hehe Pastu saja wat2 ejek penonton indonesia yg ama2 tgk time tu hehe bikin saket ati je

Tu la..skang ni nk lepak same2 mmg mustahil.lg pon Aspalela da pregnent. Kalo ajak melepak mlm2 kang x pasal2 anak nye lahir2 marah kt aku plak sbb ajak mommy nye lepak malam2 haha

Aku nk short kn cerita kpd gmba je. Gambaran lalu gambar je haha

Vol 1 : Aspalela's E-day

Eh... Tumpang lalu hehe
Aspalela's Bachelorrette Party


Vol 2 : Hasil's E-day


Hasil's Wed *baju masuk tema kannn*

Vol 3 : Sufi's E-day
 
post signature
 



++ enjoy lil things in life ++

0 comments:

 

✿Chicky's Little Voice✿ Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting