Friday, August 12, 2011

Baru ku Tahu....

Fictitious by chickyirdawati at Friday, August 12, 2011
Semalam petang..after aku attend 1 job interview, aku terus g 1 bank ni untuk 1 urusan..tapi maybe da pukul 4.30p.m. bank da tutup pintu (means die da x terima customer)..lg pon bulan2 pose, make byk la agensi2 yg tutup awal...da x oleh nk berurusan maka aku pon trus g kt parking kereta (nk balek cepat2 n g bazar)..tetibe tyn nk mlintas jalan 2, aku terpandang kt sowng mamat ni...segak..tampan..hensem...(mmmm....pe lg e)..menawan..tertawan..haha (lebey2 ok)...dr gaya nye mcm keje2 bank gk sbb smart semacam je..ngn kemeje n slack nye 2..die 2 pandang kt aku je..bukan sekali die toleh ok..2,3 kali gk la...
http://www.emocutez.com
Awwwww...cair mak nok..pas2 ternampak la die g kt kete die..hamboiiii!!!honda accord baru..kelas kau jahhh!!!!warne puteh ngn cermin tinted gelap abes..same taste la kite bang!!!!!!!tetibe aku terpandang no plat keta die...G1M1xxx???????what????no plat ape 2???dari planet apekah anda ni bang?????

Sbb x puas ati..aku search la kt google..sbb ni bukan kali pertama ku nmpk plat no sedemikian ghupe..da 2x da...make setalah di google .....ini lah hasil nye...

News

Kelab Eksplorasi Tujuh Benua (KE7B) mengalu-alukan syarikat korporat atau orang ramai membida nombor plat kenderaan Gagasan 1Malaysia 1 (G1M 1) yang dibuka dengan harga permulaan bernilai RM1 juta, bermula sekarang hingga 25 September ini.
Pemilik nombor plat berkenaan (G1M 1) bakal menjadi PENAJA EKSKLUSIF "7 Summit's Expedition" selain menjadi penyumbang kepada Yayasan Kebajikan Atlet Kebangsaan (YAKEB); Yayasan Harapan Kanak-Kanak Malaysia (YHKM) dan Yayasan Basmi Kemiskinan (YBK).
7_summit
Foto : 24 Ogos 2010 bertempat di Pejabat JPM
Kelebihan sebagai PENAJA EKSKLUSIF adalah
Mendapat pelepasan cukai dari MOF bagi tahun 2010-2012, Bersama YAB Perdana Menteri pada majlis meraikan penaja, kelebihan dalam Product Advertisement melalui Media Prima Berhad (Media Rasmi) dan Kumpulan Karangkraf (Majalah Rasmi), paparan logo di Baju, Banner, Bunting, poster, blog/website sepanjang ekspedisi dijalankan, membawa logo di puncak-puncak gunung, kelebihan melantik pendaki sebagai Duta Produk serta lain-lain kelebihan yang boleh dibincangkan bersama.

Kalo u olls nk bace seniri, make klik cni... 
Ok!!!!Done!!!!terjawab la pertanyan aku ni..bukan pasal abg 2 r oi!!!pasal no plat yg plek 2..huhuhu.pasal abg 2, smpai bile2 pon mmg x terjawab la kiah oi!!!!!



++ enjoy lil things in life ++

0 comments:

 

✿Chicky's Little Voice✿ Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting