Wednesday, October 20, 2010

Kisah Muzik Dalam Kete

Fictitious by chickyirdawati at Wednesday, October 20, 2010
PERINGATAN KERAS::
Sila bace dengan suasana n nada seram kerana ini cerita seram!!!!!!!!

Jam mnunjuk kn pkul 6.30..ari ni dalam sejarah sbb aku pulang dr keje lmbat..sbb sok aku on leave (yeay!!!!sok aku cuti) jadik aku kene r abes kn keje dulu..xde la owg len pening nnt..

aku berjalan ke arah kereta yg xjao dr gate opis..baru je aku mlangkah masuk dlm kete (da tutup pintu r)..

TETIBE.....aku dgr muzik berkumandang..

aku da mule pucat.taw nape??????dr mane dtng nye muzik dlm kete sdang kn aku x masuk kn kunci pon.x kn radio idop seniri kot..MISTERI!!!!!!!!!!!!!!!(O_o)

curious mcm muke kucing ni


tolong!!!!!tolong!!!!rase mcm nk lari je balek dlm opis nk mntak tlong..tp di kale kepanikan melanda diri,kaki mjadik kaku,mulut mbisu,kepala berserabut seakan ilang keupayaan utk bertindak (ayt typical).   ini name nye adrenaline rushed (yeker????)


lari!!!!!tolong!!!!!tolong!!!!!


TETIBE.....muke curious n pucat lesi yg dtambah ngn "dag dig dug" jantung aku akhir nye berakhir.rupe nye muzik 2 dtng dr enfon aku daa...heiii!!!!bikin saspen aku je.lupe plak aku baru tukar ringtone jadik aku xfamiliar.hahaha

p/s:kejadian berlaku dlm beberape saat je sbb aku masih smpat jawab kol.tp penceritaan mcm lame je kjadian ni sbb  aku adalah seorang pemikir tegar..(*^ -^*)




++ enjoy lil things in life ++

0 comments:

 

✿Chicky's Little Voice✿ Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting