Monday, April 14, 2014

Bracyyy - 3 months to gooooooo

Fictitious by chickyirdawati at Monday, April 14, 2014
Tgk gamba tulisan cute tu mmg xpaham ape kn. Ok meh cni aku terang kn serba detail yeee hehe

Gambar tu mnunjukkan balance calculation fees untuk aku py braces ni. Kalo ikot kn total fees yg aku pnh wat DULU, so skang balance cume tnggal RM520. So bile da kire2 maka tinggal 3 bulan je. Yayyyyyyyy

At last tibe la detik perpisahan antara aku ngn braces. Sedeh wooooooo. 1 1/2 taon bersama, tdo, mkn, jalan2 huhu Tapi mcm kejap je kan da 1 1/2 taon. Kalo ingt2 dulu nk abes kn 1 1/2 taon tu mcm lama sgt je kn. Tapi pejam celik juta2 kali maka smpai la masa nye nnt hehe Ingt lg time start pkai braces tu aku kerja lg kt Setia Tropika. Pastu kerja kt Tg Bin. Then skang ni da keje kt Nusajaya. Da 3 tmpat keje da haha *kn mmg misi aku nk tuka2 byk tmpt keje*




Nota Kaki : Agk2 tercapai x ye cita2 nk jd mcm Erra Fazira after bukak braces haha Gile tinggi angan2 aku kannnn



                                                                                                               post signature

++ enjoy lil things in life ++

2 comments:

Unknown on April 15, 2014 at 9:24 PM said...

ape kaitan gigi dengan ketinggian erra fazira?? hahahahah

chickyirdawati on April 16, 2014 at 8:59 AM said...

ketinggian tu cita2 aku. tp gigi erra fazira santek gileeeeee hehe

 

✿Chicky's Little Voice✿ Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting