Friday, March 30, 2012

Stress Out....

Fictitious by chickyirdawati at Friday, March 30, 2012
Sgt stress kerja minggu ni..Smpai jerawat berlumba2 nk tumbuh kat muka.Aku rase da macam xcukup space jerawat nk tumbuh..

Kadang2 aku rasa macam nk nanges mengenang kan kerja yang semakin menggila ni.Kalo hari2 tress stress cmni, mmg tua sebelum usia la aku.huhu

Mr H la jadi tmpat aku mengeluh..Kadang2 aku cakap ngn dia aku teringin nk tgk katun, sbb da lame xtgk katun pagi2..Bob The builder..Postmen Pet..Firemen Sam..Thomas n Friends..Kan best tgh stress tgk katun..Dapat release...

Kadang2 aku mengadu kt Mr H, nak ajak dia lari jauh2.Sebab aku tahu Mr H pon tgh stress ngn kerja dia.huhu..Siap suruh Mr H carik n dengar lagu Bawaku Pergi..Zizan n Kaka..Best kan lagu tu..Funky je..Buku merah jgn lupa bawa ok!!!kita pacu laju2!!!!hehehe

Xpe..sedap kan hati..Work hard before dapat jimba..Weeeheeee....


  Ni yang aku nak wat sgt..Snorkelling!!!hoyeah!!!nk scuba xdpt r..xdop lesen kot..Tapi snorkelling pon best la..Pernah wat masa camping kt Pulau Aur dulu.hehe


Lagi seminggu..KAMON!!!!!!

*tapi keje kena sttle dulu baru sedap ati nk bercuti*


++ enjoy lil things in life ++

0 comments:

 

✿Chicky's Little Voice✿ Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting