Tuesday, September 28, 2010

0H SEptEmbEr!!!!!

Fictitious by chickyirdawati at Tuesday, September 28, 2010


September….


Da nk berlalu ke Cik September ni???bukan baru ke lg masuk bulan September????Rse nye baru je semalam aku tgk declare raya.haha.pe da…ketinggalan masa btol la aku ni…

X kisah r…yg penting September 2010 mmg syiokkk abbess!!!!!!pesal yg syiokkk sgt 2???sbb raya la…ala….2 pon nk ty lg ke…mmmmm…tp d sbb kan aku mcm jd super-BZ-woman(super heroin baru ciptaan aku),jadi aku xsmpat pon nk masuk kn entry psal rye..2nggu ry da basi kot(bak kate mak)…

September xbyk sgt kisah pon kecuali kisah pasal ari raya yg aku cita2 konon2 nye nk wat entry khas raya(smpat ke dot oiii!!!!!)

Tp d most memorable moment in September is that aku dclare kt diri aku seniri yg aku suda hilang seorang rakan yg aku anggap best friend aku..
(∩︵∩)

Q::Nape ko anggap die best fren ko dot???
A::Sbb die yg slalu phm segale mslah aku..slalu nk dgr mslah aku…n slalu gk bg nasihat kt aku even die pon kdng2 bmsalah…dang!!!!!

Q::Nape ko declare die da hilang plak???
A::Sbab dia da ada life die seniri yg aku rase aku xperlu lg tcongok2 ganggu life baru die.

Tapi walau bagai mana pon..aku hormat die sebagai kawan tbaik pernah aku de.aku xkn pernah bnci die..n aku akn sntiase doa kn yg tbaik utk die..Chaiyok dude!!!!!!!!!!!!!!! ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶

Ok…smbung balik cite September ni…..(≧◡≦)

Tapi aku da buat2 survey..September ni mcm bulan pling glamour antara bulan2 yg lain.Nape???Sbb byk sgt perkataan September tu d guna kn…

Contoh nye::

1) Lagu…byk sgt lagu kt dunia ni gne pakai prkataan September.Antara nye:Wake Me Up When September Ends(Green Day), Come September(Natalie Imbruglia), Lonely September(Plain White T’s), September (Daughtry), September Ceria (Laluna),September(Sharifah Aini)

2)Nama Band.Antaranye:September Band(Indonesia),Sweet September(ala…yg nyanyi lagu nk kawen tp xde duet..bla..bla..bla..)
Hehe.2 je pon…xde r byk sgt..tp byk r kalo nk cmpare ngn bulan2 lain contoh nye bulan aku March.hehe



++ enjoy lil things in life ++

0 comments:

 

✿Chicky's Little Voice✿ Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting